1ο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό σχολείο Θάσου

Βραβευμένο: 
ΟΧΙ
Βραβεύσεις (έτη): 
Έτος Εγγραφής: 
2016
Θέματα: 
2016-2017
Απορρίμματα
Litter Less
2017-2018
Απορρίμματα
2018-2019
Νερό

Τα νέα του Σχολείου μας

2.2.2019

                                                   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

9.1.2019

Συνεργασία με isea

31.12.2018

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2019 : Νερένιες διαδρομές

Η πρώτη μας  δραστηριότητα ήταν το ημερολόγιο του 2019. Οι μαθητές ζωγράφισαν μια εικόνα για κάθε μήνα , και για τις τέσσερις εποχές, σχετική με το νερό. Στη συνέχεια έγραψαν  από ένα ξεχωριστό μήνυμα  όπως : νερό πηγή ζωής, ο πλανήτης διψά, νερό – νεράκι κ.λ.π. Βάλαμε σε κάθε μήνα το αντίστοιχο ημερολογιακό πίνακα και πήγαμε στο τυπογραφείο για μας το δέσουν. Το τοποθετήσαμε στην τάξη μας για να μας καθοδηγεί ημερολογιακά το 2019!!!!!

31.12.2018

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΚΤΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ

Κατόπιν προβληματισμού που προέκυψε για την διαχείριση του νερού στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον , αποφασίσαμε με την Ε΄ τάξη  να εργαστούμε σε πρόγραμμα με θέμα το νερό .Ξεκινήσαμε  δημιουργώντας πίνακα με την θεματική εξακτίνωση του προγράμματος πάνω στο οποίο θα εργαστούμε.

8.7.2018

Συμβολικός καθαρισμός ακτής από τους μαθητές στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιούν τη φετινή σχολική χρονιά. 

 

8.7.2018

Οι μαθητές υλοποίησαν πέντε μικρές εκδηλώσεις με σκοπό την ενημέρωση των υπόλοιπων μαθητών του σχολείου. Μάλιστα, σε μία από αυτές συμμετείχαν και οι μαθητές του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου. Οι εκδηλώσεις αυτές υλοποιήθηκαν από τις 31 Μαϊου έως και τις 7 Ιουνίου. 

8.7.2018

Οι μαθητές έγραψαν ακόμη δύο παραμύθια σχετικά με την ανακύκλωση στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιούν.

Η χελώνα της Αγγελίνας

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι, η Αγγελίνα, που αγαπούσε πολύ τα ζώα. Μια μέρα που πήγε για μπάνιο με τη μαμά και τη φίλη της βρήκαν μια χελώνα που ανέπνεε βαριά. Τότε η Αγγελίνα φώναξε τον μπαμπά της που ήταν κτηνίατρος για να βοηθήσει τη χελωνίτσα. Πράγματι, αφού την κράτησαν για λίγες μέρες στο κτηνιατρείο, ανάρρωσε. Η καημενούλα είχε φάει μία πλαστική σακούλα. Μόλις έγινε καλά, την πήγαν στη θάλασσα.

8.7.2018

Αφού πρώτα οι μαθητές ενημερώθηκαν για την κομποστοποίηση και παρακολούθησαν ένα σχετικό βίντεο, έκαναν και οι ίδιοι ένα σχετικό πείραμα.

 

8.7.2018

Οι μαθητές έφτιαξαν από χαρτόνι, γκοφρέ χαρτί και ξυλάκια ψεύτικα λουλούδια. Μετά τα τοποθέτησαν σε μία γλάστρα, όπου προηγουμένως είχαν φυτέψει αληθινούς σπόρους. Άραγε, ποιες θα είναι οι αλλαγές στα σποράκια και τα ψεύτικα λουλούδια; Οι μαθητές παρατηρούν και προσπαθούν να εξηγήσουν τις διαφορές.

 

8.7.2018

Οι μαθητές έφτιαξαν τη δική τους εφημερίδα με σκοπό να ενημερώσουν τους μαθητές του σχολείου τους, αλλά και τους γονείς τους για την προστασία του περιβάλλοντος.

Ο τίτλος της εφημερίδας τους είναι «Η φυση….κή εφημερίδα» (πρόκειται για λογοπαίγνιο, γι’ αυτό γράφουν φυση…κή και όχι φυσική)

Οι μαθητές δημιούργησαν δύο τεύχη.

Οι αρθρογράφοι επί τω έργω…

Σελίδες

Διεύθυνση: 
Πιέρ Ντε Βαμπέζ 1
64004 Θάσος