ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διασύνδεση με τα μαθήματα της Ε΄ τάξης. (Υλοποίηση 6ου βήματος)
ΓΛΩΣΣΑ
Στο μάθημα της Γλώσσας αναζητήσαμε λογοτεχνικά κείμενα που αναφέρονται στο νερό, διάβασαν κείμενα σχετικά με το νερό και ανέπτυξαν την δεξιότητα της ανάγνωσης. Γράψαμε κείμενα , συνεντεύξεις και εκθέσεις για το νερό. Λύσαμε σταυρόλεξα και κρυπτόλεξα .Δημιουργήσαμε το αλφαβητάρι του νερού. Βρήκαμε αινίγματα και παροιμίες. Γράψαμε κανόνες για την εξοικονόμηση του νερού. Φτιάξαμε πρόσκληση για την θεατρική μας παράσταση με θέμα το νερό. Συντάξαμε μηνύματα ευαισθητοποίησης για το θέμα και σχετική αφίσα. Δημιουργήσαμε οικοκώδικα για την εξοικονόμηση του νερού.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Λύσαμε προβλήματα με το νερό . Χρησιμοποιώντας λογαριασμούς ύδρευσης, οργανώσαμε δεδομένα και πληροφορίες σε ραβδογράμματα και εικονογράμματα.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Στην ιστορία της Ε΄ τάξης , στα βυζαντινά χρόνια γίνεται αναφορά ότι στην καθημερινή ζωή τους οι βυζαντινοί , επέλεγαν να χτίζουν τα χωριά τους πλάι σε πηγές, που ήταν πηγή ζωής για τους κατοίκους.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Ποτάμια, λίμνες της Ελλάδας, πηγές, ροή, εκβολές, φυσικές και τεχνητές λίμνες, άρδευση και ύδρευση, παράκτια οικοσυστήματα συνδέονται με το πρόγραμμά μας για το νερό.
ΑΓΓΛΙΚΑ
Το λεξιλόγιο του νερού.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Το νερό στις θρησκείες. (τελετές, μυστήρια). Κιβωτός του Νώε, Θεοφάνια, βάφτιση, αγιασμός, λιτανείες.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Κατασκευή αφίσας, πινακίδας και πρόσκλησης για το νερό.
ΦΥΣΙΚΑ
Πειράματα για να γνωρίσουμε τις τρεις καταστάσεις του νερού και τις ιδιότητές του. Τήξη και πήξη. Υδροηλεκτρικά εργοστάσια, βρασμός ,υγροποίηση, άλατα στο νερό και ο κύκλος του νερού.
ΜΟΥΣΙΚΗ
Εκμάθηση τραγουδιών με θέμα το νερό.