#Global Action Days 2024
Οι Παγκόσμιες Ημέρες Δράσης έδωσαν την δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες από το 22º Δημοτικό Σχολείο Αθήνας να ενώσουν τις φωνές τους με Σχολεία από όλο τον κόσμο!
https://www.ecoschools.gr/news/pagkosmies-imeres-drasis-2024#comment-46
Το σχολικό έτος 2023 – 2024, στο 22º Δημοτικό Σχολείο Αθήνα, με τους μαθητές και μαθήτριες υλοποιούμε εκπαιδευτικά προγράμματα και με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχουμε στις Παγκόσμιες Ημέρες Δράσης. Εργαζόμαστε συνεργατικά, δημιουργικά και διαθεματικά!
Συμμετέχουμε στα «Οικολογικά Σχολεία» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας για την Προστασία της Φύσης, συνεργαζόμαστε με φορείς από το εξωτερικό και την Ελλάδα, όπως τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρναίας και Ιεράπετρας όπως και με το Δίκτυο «Σχολεία γθα το κλίμα, νησίδες ανθεκτικότητας και αλλαγής».
Συμμετείχαμε, ήδη με επιτυχία, σε πρωτότυπες δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο των καινοτόμων περιβαλλοντικών προγραμμάτων μας. Μια από τις σημαντικές δραστηριότητες ήταν και η καμπάνια “Global Action Days”. Εμπλουτίσαμε το εκπαιδευτικό μας έργο με καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό που λάβαμε καθώς και μέσα από την παρακολούθηση σεμιναρίων. Ανταλλάξαμε απόψεις και προτάσεις με Ελληνικά Σχολεία και Ευρωπαϊκά.
Οι δραστηριότητες που ξεχώρισαν ήταν:
Η εικαστική συνεργασία δύο Σχολείων. Έγιναν από κοινού ομαδικά έργα ζωγραφικής, δημιουργήθηκαν γέφυρες επικοινωνίας και διάδρασης. Τα παιδιά από το 22º Δημοτικό Σχολείο Αθήνας και το 79º Δημοτικό Σχολείο Αθήνας έδωσαν την πιο θετική ανατροφοδότηση για την συγκεκριμένη δράση!
Οι εκθέσεις με τις εικαστικές δημιουργίες των παιδιών που παρουσιάστηκαν στους χώρους και των δύο Σχολείων.
Το Πασχαλινό μας παζάρι, με τα έργα που φιλοτέχνησαν τα παιδιά και τις όμορφες λαμπάδες που διακόσμησαν με αγάπη!
Οι ατομικές και ομαδικές εργασίες με υλικά προς ανακύκλωση.
Η συμμετοχή στον Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας με θέμα: «Ένα κοχύλι στο βυθό», όπου λάβαμε δύο πρώτα βραβεία και επαίνους!
Η συμμετοχή μας στις διεθνείς δράσεις για το κλίμα “Climate actions”:
Action 1: Climate Ready through Bioeconomy
Action 2: Climate Ready through Food
Action 3: Climate Ready through Circular Economy
Action 4: Climate Ready in Changing Weather
Action 5: Climate Ready through Ecosystems Restoration.
Διάχυση και αντίκτυπος
Σύμφωνα με τα σχόλια των παιδιών:
«όλες οι δραστηριότητες είχαν ενδιαφέρον και ήταν δημιουργικές». «Χαρήκαμε που συνεργάστηκαν μαζί μας όλα τα παιδιά για ένα συγκεκριμένο σκοπό και βοηθήσαμε τον πλανήτη μας Γη». «…Κατανοήσαμε τους κινδύνους που αντιμετωπίζουμε με την κλιματική κρίση και την σημασία της προσωπικής ευθύνης»! Ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα όλα τα παιδιά με το γεγονός πως ενώσαμε τις προσπάθειές μας με αυτές άλλων Σχολείων από διάφορες χώρες.
Είχαν την δυνατότητα συμμετοχής όλα τα παιδιά, καθώς η στοχοθέτηση εστίαζε στον συμπεριληπτικό τρόπο διδακτικής προσέγγισης.
Συνεργάστηκαν επίσης, μαζί μας τα Σχολεία που συμμετέχουν στα προγράμματα eTwinning και τα οποία υλοποιούμε το συγκεκριμένο σχολικό έτος. Η βιωματική μάθηση αποτέλεσε σημαντική εμπειρία για όλα τα παιδιά.
Με τις εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Σχολείο μας και μέσα από αναρτήσεις στο διαδίκτυο έγινε ευρύτερη διάχυση της προσπάθειάς μας στην κοινωνία.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την εξαιρετική συνεργασία!!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:
Θεοδώρα Χανδρινού Εκπαιδευτικός Εικαστικών μαθημάτων – Ζωγράφος, Χαράκτρια
https://blogs.sch.gr/arteducate/2024/04/28/global-action-days-2024/