Το 7ο Δημοτικό σχολείο Χανίων Φυτεύει Μέλλον: Μια Πράσινη Πρωτοβουλία !

φυτευση
φυτευση

 

Μια Ανθισμένη Συνεργασία Τέχνης, Επιστήμης και Περιβάλλοντος

Σε μια πρωτοβουλία που συνδυάζει την αγάπη για τη φύση με τη γνώση , το 7ο Δημοτικό σχολείο Χανίων υλοποίησε ένα πρόγραμμα αναδάσωσης του σχολικού κήπου. Οι μαθητές του ομίλου "Τέχνη, Επιστήμη, Περιβάλλον", με  καθοδήγηση  του αρμόδιου εκπαιδευτικού , έγιναν μικροί επιστήμονες και κηπουροί, δημιουργώντας έναν πράσινο παράδεισο μέσα στο σχολείο.

Έρευνα 

Πριν ξεκινήσει η φύτευση, οι μαθητές,  κατέγραψαν τις ανάγκες διαφόρων ειδών δέντρων και θάμνων σε νερό, ήλιο και χώμα. Μετρώντας τις διαστάσεις του κήπου και υπολογίζοντας τις αποστάσεις φύτευσης, σχεδίασαν έναν λεπτομερή χάρτη για την καλύτερη αξιοποίηση του χώρου.

Φύτευση με... Γεωμετρία!

Η μέρα της φύτευσης ήταν μια γιορτή για όλους. Οι μαθητές δημιούργησαν γεωμετρικά σχέδια στον κήπο. Φύτεψαν δέντρα σε ευθείες γραμμές, σχημάτισαν κύκλους με θάμνους και δημιούργησαν μονοπάτια με πέτρες. Με αυτόν τον τρόπο, συνδύασαν την αγάπη τους για τη φύση με τη γνώση των μαθηματικών.

Μια Μακροπρόθεσμη Δέσμευση

Η φύτευση ήταν μόνο η αρχή. Οι μαθητές ανέλαβαν την ευθύνη να φροντίζουν τα φυτά τους, καταγράφοντας την ανάπτυξή τους . Μετρώντας το ύψος των δέντρων και υπολογίζοντας την ποσότητα νερού που χρειάζονταν, οι μαθητές έγιναν μικροί επιστήμονες που μελετούσαν τη ζωή.

Τα Οφέλη της Δράσης

Εκπαίδευση: Οι μαθητές απέκτησαν γνώσεις για τη σημασία των δέντρων, τη βιοποικιλότητα και τη σχέση των μαθηματικών με τη φύση.

Δημιουργικότητα: Ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους σχεδιάζοντας και υλοποιώντας τον κήπο.

Συνεργασία: Μάθανε να συνεργάζονται σε ομάδες, να αναλαμβάνουν ευθύνες και να σέβονται τις απόψεις των άλλων.

Περιβαλλοντική συνείδηση: Κατανόησαν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και την ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές.

Ένα Μήνυμα για το Μέλλον

Το 7ο Δημοτικό σχολείο Χανίων έδειξε ότι η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική και δημιουργική, όταν συνδυάζεται με την πράξη. Με την αναδάσωση του σχολικού κήπου, οι μαθητές έγιναν ενεργοί πολίτες, φυτεύοντας τον σπόρο της αλλαγής.

 

Συγγραφέας: 
ΗΑΡΡΥ