Καταγραφή προβλημάτων της περιοχής του σχολείου
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αυλωναρίου πραγματοποίησαν έναν περίπατο στην γειτονιά του σχολείου και κατέγραψαν τα προβλήματα που σχετίζονταν με τα απορρίμματα στην περιοχή. Για παράδειγμα, εντόπισαν σκουπίδια σε διάφορα σημεία του χωριού, ανοιχτούς κάδους, μεγάλα αντικείμενα σε σημεία που δεν έπρεπε να υπάρχουν και τράβηξαν φωτογραφίες. Το υλικό που συγκέντρωσαν χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργηθούν ομάδες με κριτήριο το υλικό και στη συνέχεια οι μαθητές έδωσαν τίτλους και καταμέτρησαν τα αντικείμενα σε κάθε ομάδα. Ακολούθως, για να ευαισθητοποιηθούν χρησιμοποιήθηκε ένα ψηφιακό παιχνίδι στο οποίο οι μαθητές έπρεπε να εντοπίσουν από τα απορρίμματα που βρήκαν ποια ανακυκλώνονται και ποια όχι. Έπειτα, χωρίστηκαν σε δυο ομάδες και κατέγραψαν υλικά από κάθε ομάδα ανακύκλωσης και σύγκριναν τα αποτελέσματά τους. Τελικό αποτέλεσμα, η δημιουργία λίστας με τα αντικείμενα που ανακυκλώνονται στην τάξη πάνω από κάθε κάδο και ενθάρρυνση χρήσης της κομποστοποίησης.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Σαμουτιάν Μαργαρίτα, Τάτσιου Στυλιανή