27o Νηπιαγωγείο Λάρισας
Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις
ΣΧΟΛΕΙΟ: 27ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ: 2
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9310404
Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ
ΑΝΤ.ΦΑΣΟΥΛΑ 16
ΠΕΡΙΟΧΗ: ΑΣΤΙΚΗ
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: 3 ΠΕ60 1 ΠΕ60(ΕΑΕ) 1 ΠΕ06 1 ΕΒΠ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Μόνιμοι: 3 εκ των οποίων 1 με απόσπαση 3 αναπληρώτριες
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Αριθμός μαθητών: 47
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Στο σχολείο φοιτούν μαθητές/τριες που προέρχονται από την πόλη της Λάρισας, συνοικία Ηπειρώτικα.
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Οραματιζόμαστε ένα σχολείο αειφόρο ανοιχτό στην κοινωνία , χωρίς αποκλεισμούς , με μαθητές που θα αποκτήσουν αξίες , στάσεις και δεξιότητες ώστε να γίνουν πολίτες κριτικά σκεπτόμενοι που σέβονται το περιβάλλον και τη διαφορετικότητα, που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες να καινοτομούν ,έτσι ώστε να ανταπεξέρχονται στις αλλαγές και τις δυσκολίες της ζωής.
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, η διαφοροποιημένη διδασκαλία η βιωματική μάθηση διαμορφώνουν το θεωρητικό πλαίσιο, που διατρέχει το σύνολο του συγκεκριμένου αυτού προγράμματος.
Στο επίκεντρο του οράματός μας βρίσκεται η επιδίωξη επιτυχούς καλλιέργειας των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 4 βασικές κατηγορίες, στις οποίες αυτές διακρίνονται:
α. δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και επικοινωνία) ,
β. δεξιότητες νου (επίλυση προβλημάτων , πλάγια σκέψη , μελέτη περίπτωσης)
γ. δεξιότητες ζωής (Ευαισθησία ,ενσυναίσθηση, πρωτοβουλία, κοινωνικές δεξιότητες, πολιτειότητα αυτομέριμνα, υπευθυνότητα )και
δ. επιστήμης και τεχνολογίας(Πληροφορικός γραμματισμός, τεχνολογικός γραμματισμός, δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών, προσομοίωση).
Η εκπαίδευση για τις ικανότητες του 21ου αιώνα προϋποθέτει την ανάπτυξη μαθησιακών
περιβαλλόντων που προάγουν τη διερευνητική μάθηση, διαμορφώνοντας υψηλές προσδοκίες τόσο για τα παιδιά, όσο και για τις/τους νηπιαγωγούς. Ταυτόχρονα δίνεται έμφαση στην παιγνιώδη και τη συνεργατική μάθηση, οι οποίες βασίζονται στην κοινωνική αλληλεπίδραση διαμορφώνοντας συνθήκες που έχουν νόημα και δίνουν πλαίσιο στη δράση των παιδιών, προσδίδοντας στη μαθησιακή διαδικασία παιδοκεντρικά χαρακτηριστικά και εξέχουσα ποιότητα. Η μάθηση για όλους, συμπληρώνει τις διαδικασίες μάθησης στο νηπιαγωγείο, καθώς θέτει τις παραμέτρους για την ενταξιακή προοπτική της εκπαίδευσης.
Το Ημερήσιο Πρόγραμμα προσδιορίζει: (α) το χρονικό πλαίσιο των ζωνών απασχόλησης εκπαιδευτικών και παιδιών στην καθημερινή ζωή του σχολείου, όπως αυτές προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, και (β) το είδος και το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων, μέσα από το δημιουργικό συνδυασμό και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα Μαθησιακά Πλαίσια στο νηπιαγωγείο σε συνάρτηση με τη σκοποθεσία του Προγράμματος Σπουδών.
Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί ο σχεδιασμός του προγράμματος δραστηριοτήτων που θα υιοθετεί τα στάδια του μοντέλου του ανάστροφου σχεδιασμού, όπου οι εκπαιδευτικοί το σχολικό έτος 2023-2024 ενσωμάτωσαν το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της σχολικής μονάδας μας.